12 januari 2014

En första ljusning


Igår kom äntligen den dagen jag väntat på, den där känslan av vad  bra jag har det. Det började med att jag åkte och köpte en massagedyna. Väl inpluggad var det dags att provåka...aj, aj, aj! Det känns som om jag har en inbyggd puckelpist-bana i ryggen! Resultatet av tre cykler tortyr; jag kunde ligga på rygg i mer än fem minuter utan större smärta!Vilket jag inte kunnat göra den sista månaden. Nästa goa grej, iväg och käka middag med ett par polare. En riktigt bra thaimiddag på wann thai, galet bra smaker och mycket grönsaker!!! Detta följdes upp med besök på dansens hus för att beskåda cirkus cirkör en inte fullt så munter föreställning. Fast imponerande akrobater.
Så om ett par dagar kommer jag bli mig själv igen!!!
Tortyrstolen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar