16 januari 2014

Önskningar

Läget med mig är inte så dåligt som kanske en del av er tror. Det var t.om min idé att åka in till sjukan. Detta för att få någon klarhet varför inte smärtan avtar. Sen har inte ungarna gjort sig förtjänt av allt skäll.
Nu ligger jag väntar på ronden, så får vi se i fall dom har jagat fatt på röntgenplåtarna.
Stortjejen hade jobbat med bokstaven Ö i skolan, då hade dom pratat om önskningar. Hennes önskning var att: Pappa ska bli FRISK! Och det är ju nåt som jag ska bli!!!
Här är målbilden

3 kommentarer:

  1. Skönt att höra att du har humöret uppe. Trots att jag är långt bort läser jag vad du skriver. Kommer tillbaka 17 feruari tidigt på morgonen. Åker väl hem och sover, och sedan till Akkurat för traditional måndagsmiddag.
    /Loa

    SvaraRadera
  2. Vad händer nu, Anders?
    Tystnaden oroar...
    Tänker på dej och de dina!

    SvaraRadera
  3. Det är hon inte ensam om att önska, älskade vän ❤️❤️❤️❤️

    SvaraRadera