25 januari 2014

Upp till bevis om det är nån stake i mig!

En riktigt tuff vecka avklarad. Har försökt lägga upp en strategi, för att hänga med in i framtiden!
Så nu är det hard core anti cancer mat, stenhårda 30 min promenader!
Det som händer nu är att hjärnan ska få sig kyss av kobolten, En lätt omstart crtl+alt+del. Sen ska skiten bort.
Just nu går mitt i slow motion, Det är det som känns jobbigaste just nu, att inte ha nån extra energi. Men i vecka. ska jag ut och  göra ett sök Ska försöka börja svara i telefon!

5 kommentarer:

  1. Vi kämpar med dig/er finaste fina ❤️��

    SvaraRadera
  2. Vi vet att det är stake i dig, hoppas "kyssen" ger bra resultat, och att energin kommer tillbaka. Tänker på dig och din familj!

    SvaraRadera
  3. Om jag var cancer i din kropp skulle jag vara rädd nu. Du vinner det här Anders. Vi andra försöker ge er det stöd vi kan från läktaren men kommer gärna ner på plan och hjälper till om det finns något vi kan bidra med.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan bara instämma med Fredrik. Bäva satans cancer!
      Kram!

      Radera
  4. Instämmer med Fredrik x 2 - bara vinka så kommer vi! ❤️❤️❤️❤️

    SvaraRadera